چین رهبر ارزهای دیجیتال آسیایی

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

چین رهبر ارزهای دیجیتال آسیایی

کارشناسان یک موسسه اقتصادی در چین، ایده ایجاد یک ارز دیجیتال مبتنی بر بلاکچین را منتشر نموده اند که می تواند اتکای آسیا به دلار را کاهش دهد.

آیا چین پروژه ارز دیجیتال آسیایی را رهبری خواهد کرد؟

این اولین ابتکار برای ایجاد ارز منطقه ای در آسیا نیست. نمونه های دیگر عبارتند از پیشنهاد ماهاتیر محمد، نخست وزیر مالزی که در جریان بحران مالی آسیا در سال ۱۹۹۷ ارائه داد، که او در سال ۲۰۱۹ آن را تکرار نمود، و همچنین پروژه بانک توسعه آسیایی به رهبری ژاپن برای واحد پول آسیایی (ACU) از سال ۲۰۰۶.

آخرین ابتکار، در صورت تحقق، احتمالاً توسط چین هدایت شود، که در حال حاضر دومین اقتصاد بزرگ جهان می باشد و دائماً در حال گسترش حوزه آزمایشی برای ارز دیجیتال مستقل خود، یوان دیجیتال می باشد. بانک خلق چین (PBOC) اخیراً اعلام نمود که پرداخت‌های الکترونیکی CNY در ۳۶۰ میلیون تراکنش تا پایان ماه اوت از ۱۰۰ میلیارد یوان (تقریباً ۱۴ میلیارد دلار) فراتر رفته است.

اگرچه دولت چین معتقد می باشد که ارز دیجیتال بانک مرکزی آن (CBDC) اساساً برای استفاده داخلی در نظر گرفته شده است – حدود دوجین شهر بزرگ در آزمایش شرکت خواهند کرد و بیش از ۵.۶ میلیون تاجر این سکه را پذیرا هستند – PBOC همچنین در حال بررسی تسویه حساب های فرامرزی با مقامات پولی هنگ کنگ، تایلند و امارات متحده عربی می باشد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: چین رهبر ارزهای دیجیتال آسیایی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: