آموزش هوش مالیاتی

  934 (5/5)  

Your page rank:

برگزاری دوره آموزش هوش مالیاتی توسط تیم بین المللی فارکس اکشن در دسترس عموم علاقه مندان و متقاضیان قرار گرفته است . فارکس اکشن بعنوان یک مرجع حرفه ای در بازارهای مالی و معاملاتی با تشکیل دوره های آموزش هوش مالیاتی جامع ترین و تخصصی ترین خدمات آموزش حرفه ای را به فعالان این عرصه ارائه میکند.

+ 0
رشتــــــه آموزشـــــــــی
+ 0
تیـــــم تحلیل و تـــرید
+ 0
میزبانی فعالان بـــــــازار
آموزش توسط اســـــاتید خبـــــره و باتجربه
آموزش کاربردی ترین مباحث و نکات طلایی
90000+ کــاربر در رویــدادهای علـــمی
مورد اعتماد 200 هزار کاربر و فعال در بازارهای مالی

برگزاری دوره اختصاصی آموزش هوش مالیاتی توسط FXA

دوره آموزش هوش مالیاتی FXA

دستاوردهای ما در طول 17 سال حضور در بازارهای مالی

آموزش هوش مالیاتی بصورت حضوری

دوره حضوری آموزش هوش مالیاتی یکی از فیلدهای تخصصی و زیرشاخه آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری بوده که فعالیت در این زمینه بسیار در جامعه پرمخاطب میباشد ، کلاس های آموزش هوش مالیاتی بصورت حضوری و در دقاتر مرکزی FXA بهمراه ارائه جزوات آموزشی کلاس و تمرینات عملی برگزار میشوند . دوره آموزش هوش مالیاتی در طول مدت 1 الی 2 ماه و بصورت کاملا علمی و عملی ، کاربردی و با ایجاد تعامل بین شرکت کنندگان و استاد برگزار میشوند.

آموزش هوش مالیاتی بصورت آنلاین و مجازی

دوره آنلاین و مجازی آموزش هوش مالیاتی یکی از فیلدهای تخصصی و زیرشاخه آموزش بازار سرمایه بوده که بسیار در جامعه پرمخاطب میباشد ، کلاس های آموزش هوش مالیاتی بصورت غیر حضوری و آنلاین تحت پلتفرم های اینترنتی بهمراه ارائه جزوات آموزشی و تمرینات عملی برگزار میشوند . دوره مجازی آموزش هوش مالیاتی در طول مدت 1 الی 2 ماه و بصورت کاملا علمی ، عملی ، کاربردی و با ایجاد تعامل بین شرکت کننده و استاد برگزار میشوند.

آموزش هوش مالیاتی بهمراه اعطای مدرک بین المللی

با شرکت در دوره های آموزش هوش مالیاتی دانشپذیر فرصت آنرا خواهد داشت که با شرکت در آزمون بین المللی موسسه CERT گواهینامه مرتبط با دوره آموزش هوش مالیاتی را اخذ نماید . فرایند اعطای گواهینامه و مدرک بین المللی بازارهای مالی بگونه ای است که شرکت کنندگان پس از اتمام دوره آموزش هوش مالیاتی با هماهنگی های این مرکز برای آزمون و اخذ مدرک بازار سرمایه اقدام نموده و با کسب نمره قبولی گواهینامه بازارهای مالی را دریافت مینماید.

آموزش هوش مالیاتی برپایه اصول علمی

یکی از مسائل مهم در خصوص آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری فقدان اطلاعات دقیق با پشتوانه علمی است ، حتی در اکثر مواقع دیده شده سورس های اصلی به غلط ترجمه در بین فعالان بازار به اشتباه در حال گسترش هستند .دوره آموزش هوش مالیاتی یکی از رویدادهای آموزشی بوده که توسط تیم FXA در بالاترین سطح علمی و بصورت کاملا تخصصی گردآوری شده و هم اکنون در قالب دوره آموزش هوش مالیاتی در دسترس عموم علاقه مندان بازار قرار گرفته است.

مهلت استفاده از کـــــد تــــــــــــخفیـف: 220097

نام دوره: آموزش هوش مالیاتی

شهریه دورهآموزش عمومیآموزش خصوصی
تعرفه (تومان)12.500.00033.700.000

ادامه فرایند ثبت نام

آموزش هوش مالیاتی

تکنیک های مالیاتی فارکس اکشن

یکی از دوره های آموزشی پیشرفته در مبحث آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری ، دوره آموزش هوش مالیاتی است که بصورت کاملا اختصاصی و کاربردی توسط تیم فارکس اکشن گردآوری و به علاقه مندان فعالیت در بازارهای داخلی کشور ارائه میشود ، دوره آموزش هوش مالیاتی بصورت تخصصی و پیشرفته و در بالاترین سطح دانش و کیفی برگزار میشود ، کلیه علاقه مندان میتوانند با شرکت در این دوره تحت نظر مستقیم تحلیلگران و تریدر های FXA جامع ترین و مهمترین نکات ، مباحث آموزشی ، سرفصل های طبقه بندی شده و استاندارد را آموزش ببینند. یکی از ویژگی های دوره آموزش هوش مالیاتی در مجموعه FXA استفاده از سورس های آموزشی استاندارد و جهانی با استفاده از منابع اصلی میباشد . بطوریکه پس از اتمام  دوره هوش مالیاتی افراد به حدی از نظر علمی ارتقاء یافته که قادر خواهند بود نسبت با رعایت نکاتی میزان مالیات خود را به کمترین میزان برسانند و از این طریق به سود خالص خود در تمامی ابعاد مالی در زندگی اضافه نمایند.

فارکس اکشن در سال 2008 بواسطه جمعی از سرمایه گذاران و معامله گران در سراسر جهان تاسیس و پایه گذاری شد ، این مجموعه در حال حاضر یکی از حرفه ای ترین مراکز آموزش حرفه ای غیر متمرکز در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری میباشد . یکی از کورس های آموزشی سطح بالا و بین المللی در مجموعه فارکس اکشن دوره آموزش هوش مالیاتی میباشد ، هم اکنون دفاتر فارسی زبان این مرکز آماده ارائه خدمات آموزشی حرفه ای در زمینه هوش مالیاتی به فارسی زبانان و ایرانیان میباشد.

مزایا دوره آموزشی هوش مالیاتی

ویژگی منحصربفرد دوره هوش مالی فارکس اکشن

مزایا دوره آموزش هوش مالیاتی در مجموعه FXA عبارتند از : شما با شرکت در دوره های آموزش پیشرفته هوش مالیاتی در این مجموعه قادر خواهید بود درک کاملی از زیرساخت های مالیاتی ، تکنیک های مالیاتی و … کسب نمایید، سپس شما قادر خواهید بود مشکلات و مسائل مالیاتی موجود را در ابعاد سازمانی و یا زندگی شخصی حل و از آنها گدر نمایید ، شما همچنین فرصت آنرا خواهید داشت که با کارشناسان ارشد مالیاتی در شبکه فارکس اکشن تعامل داشته باشید و از تجربیات آنها استفاده نمایید.

کلاس هوش مالیاتی با دانش و تجربه کارشناسان ارشد مالی و مالیاتی تشکیل می شوند . از طرفی دوره های آموزش هوش مالیاتی در مجموعه FXA خود محور بوده و اغلب شامل ویدیوهای آنلاین، وبینارها، شبیه سازها، اتاق های گفتگو و دسترسی به مربیان می شوند .  برخی دیگر از مزایا دوره های اموزش هوش مالیاتی توسط تیم FXA به شرح زیر است .

سایر مزایا آموزش هوش مالیاتی فارکس اکشن

آموزش برای همه

آموزشهوش مالیاتی برای تمام سطوح

دوره های آموزش هوش مالیاتی بصورت دقیق سطح بندی شده و شرکت کنندگان با هر سطح دانش میتوانند متناسب با سطح خود در دوره های آموزش تخصصی و حرفه ای هوش مالیاتی شرکت کنند. این مجموعه افتخار آنرا داشته که از افرد مبتدی تا حضور حرفه ای های عرصه مالی و مالیاتی را در کلاس های خود داشته باشد.

آموزش برای همه
تریدهای لایو

کلاس های لایو هوش مالیاتی

اعضا و شرکت کنندگان در دوره های آموزش هوش مالیاتی در مجموعه FXA میتوانند در پلتفرم کلاس های لایو تحت آموزش قرارگرفته و با حضور در آن از تجربیات کارشناسان ارشد مالیاتی استفاده نمایند.

تریدهای لایو
سورس های اموزشی اصلی

آموزش فارکس از منابع اصلی

متاسفانه یکی از مشکلات اساسی افراد در بازارهای مالی و سرمایه گذاری نبود اطلاعات صحیح و همچنین منابع غلط در سطح اینترنت و … است بطوریکه حتی در بسیاری از مواقع دیده شده که کتاب های اصلی به غلط ترجمه و منتشر شده اند . بدون شک از یکی از دلایل عدم موفقیت بیش از 90 درصد تحلیلگران و تریدرهای بازار استفاده از این منابع و اطلاعات است.

سورس های اموزشی اصلی
پاسخگویی 24 ساعته

پشتیبانی توسط حرفه ای های فارکس

پشتیبانی اعضا و شرکت کنندگان در دور های آموزشی فارکس بطور مستقیم توسط کارشناسان خبره بازار فارکس انجام میشود . خدمات پشتیبانی آموزشی و معاملاتی در این مجموعه به 3 زبان رسمی فارسی ، انگلیسی و عربی بوده که افراد با توجه به ملیت خود دسترسی های لازم را برای ارتباط با پشتیبانی اخذ خواهند نمود.

پاسخگویی 24 ساعته

سرفصل های آموزش هوش مالیاتی

مباحث و سرفصل های هوش مالیاتی فارکس اکشن

بازار جهانی فارکس بزرگترین و نقدشونده ترین بازار مالی در جهان است. به همین دلیل، اطلاعات و نکات آموزشی بسیاری برای معامله گران و تحلیلگرانی که به دنبال افزایش دانش خود هستند، وجود دارد. سرفصل های آموزش فارکس در این بخش به تفصیل ذکر شده اند ، شما همچنین میتوانید بمنظور کسب اطلاعات بیشر از سرفصل های آموزش فارکس میتوانید با کارشناسان این مرکز تماس بگیرید.

نکات طلایی بازار فارکس فارکس اکشن

بخش اول:

بخش دوم:

بخش سوم:

بخش چهارم:

بخش پنجم:

بخش ششم:

بخش هفتم:

بخش هشتم:

بخش نهم:

بخش دهم:

مباحث آموزش اختصاصی تیم FXA (این مطالب تنها در حین کلاس به افراد آموزش داده میشود و امکان درج تیتر هر عنوان آموزشی در دید عموم امکانپذیر نیست)

نام دوره: آموزش هوش مالیاتی

شهریه دورهآموزش عمومیآموزش خصوصی
تعرفه (تومان)12.500.00033.700.000

ادامه فرایند ثبت نام

فهرست مطالب

FOREX ACTION CERTIFICATE
سوالاتــــــــــــ مرتبط با آموزش هوش مالیاتی

فعالیت حرفه ای در بازار سرمایه

چگونه در دوره آموزش هوش مالیاتی ثبت نام کنم؟

برای ثبت نام و شرکت در دوره های آموزش هوش مالیاتی در مجموعه فارکس اکشن میتوانید از طریق وب سایت و بصورت اینترنتی ثبت نام خود را انجام دهید

آیا دوره آموزش هوش مالیاتی بصورت آنلاین برگزار میشود؟

دوره آموزش هوش مالیاتی بصورت لایو و زنده در بستر اینترنت و تحت پلتفرم برگزار میشود

تعرفه ثبت نام در دوره آموزش هوش مالیاتی چقدر است؟

تعرفه ثبت نام و شرکت در دوره آموزش هوش مالیاتی از طریق فرم در انتهای این صفحه قابل استعلام است .

آیا بعد از اتمام دوره آموزش هوش مالیاتی میتوان در بازار واقعی فعالیت کرد؟

دوره آموزش هوش مالیاتی بصورت کاربردی و عملی بوده و افراد با شرکت در این کلاس میتوانند بصورت حرفه ای وارد بازار شده و فعالیت داشته باشند.

چگونه برای دریافت گواهینامه پایان دوره آموزش هوش مالیاتی اقدلم کنم؟

پس از شرکت در دوره آموزش هوش مالیاتی و شرکت در آزمون انستیتو مالی اروپا میتوان نسبت اخذ گواهینامه بین المللی اقدام نمود.

طول مدت دوره های آموزش هوش مالیاتی چقدر است؟

طول دوره آموزش هوش مالیاتی 30 الی 45 روز بوده که متناسب با شرایط برگزاری کلاس متغییر میباشد.

نحوه دریافت سرتیفیکیت پس از پایان دوره آموزش هوش مالیاتی چگونه است؟

پس از سپری گردن دوره های آموزش هوش مالیاتیدر آزمون شرکت نموده و با کسب نمره قبولی در آزمون ، سرتیفیکیت صادر و به آدرس پستی متقاضی ارسال میگردد.

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره های آموزش هوش مالیاتی چیست؟

بمنظور ثبت نام در دوره های آموزش هوش مالیاتی ارائه یک مدرک شناسایی و یا پاسپورت معتبر برای افراد غیر مقیم الزامی است .

نحوه ثبت نام در دوره های آموزش هوش مالیاتی چگونه است ؟

دوره های آموزش هوش مالیاتی به زبان اصلی معمولا به زبان انگلیسی برگزار شده و همزمان با برگزاری دوره یک نفر مترجم در کلاس حضور دارد که کلیه موارد و تعامل بین مدرس و دانشپذیر توسط مترجم منتقل میشوند.

کلاس های حضوری آموزش هوش مالیاتی در کجا برگزار میشوند؟

کلاس های حضوریآموزش هوش مالیاتی در دفتر مرکزی FXA مطابق با آدرس های درج شده در وب سایت برگزار میشوند.