آموزش هوش هیجانی

  934 (5/5)  

Your page rank:

برگزاری دوره آموزش هوش هیجانی توسط تیم بین المللی فارکس اکشن در دسترس عموم علاقه مندان و متقاضیان قرار گرفته است . فارکس اکشن بعنوان یک مرجع حرفه ای در بازارهای مالی و معاملاتی با تشکیل دوره های آموزش هوش هیجانی جامع ترین و تخصصی ترین خدمات آموزش حرفه ای را به فعالان این عرصه ارائه میکند.

+ 0
رشتــــــه آموزشـــــــــی
+ 0
تیـــــم تحلیل و تـــرید
+ 0
میزبانی فعالان بـــــــازار
آموزش توسط اســـــاتید خبـــــره و باتجربه
آموزش کاربردی ترین مباحث و نکات طلایی
90000+ کــاربر در رویــدادهای علـــمی
مورد اعتماد 200 هزار کاربر و فعال در بازارهای مالی

برگزاری دوره اختصاصی آموزش هوش هیجانی توسط FXA

دوره آموزش هوش هیجانی FXA

دستاوردهای ما در طول 17 سال حضور در بازارهای مالی

آموزش هوش هیجانی بصورت حضوری

دوره حضوری آموزش هوش هیجانی یکی از فیلدهای تخصصی و زیرشاخه آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری بوده که فعالیت در این زمینه بسیار در جامعه پرمخاطب میباشد ، کلاس های آموزش هوش هیجانی بصورت حضوری و در دقاتر مرکزی FXA بهمراه ارائه جزوات آموزشی کلاس و تمرینات عملی برگزار میشوند . دوره آموزش هوش هیجانی در طول مدت 1 الی 2 ماه و بصورت کاملا علمی و عملی ، کاربردی و با ایجاد تعامل بین شرکت کنندگان و استاد برگزار میشوند.

آموزش هوش هیجانی بصورت آنلاین و مجازی

دوره آنلاین و مجازی آموزش هوش هیجانی یکی از فیلدهای تخصصی و زیرشاخه آموزش بازار سرمایه بوده که بسیار در جامعه پرمخاطب میباشد ، کلاس های آموزش هوش هیجانی بصورت غیر حضوری و آنلاین تحت پلتفرم های اینترنتی بهمراه ارائه جزوات آموزشی و تمرینات عملی برگزار میشوند . دوره مجازی آموزش هوش هیجانی در طول مدت 1 الی 2 ماه و بصورت کاملا علمی ، عملی ، کاربردی و با ایجاد تعامل بین شرکت کننده و استاد برگزار میشوند.

آموزش هوش هیجانی بهمراه اعطای مدرک بین المللی

با شرکت در دوره های آموزش هوش هیجانی دانشپذیر فرصت آنرا خواهد داشت که با شرکت در آزمون بین المللی موسسه CERT گواهینامه مرتبط با دوره آموزش هوش هیجانی را اخذ نماید . فرایند اعطای گواهینامه و مدرک بین المللی بازارهای مالی بگونه ای است که شرکت کنندگان پس از اتمام دوره آموزش هوش هیجانی با هماهنگی های این مرکز برای آزمون و اخذ مدرک بازار سرمایه اقدام نموده و با کسب نمره قبولی گواهینامه بازارهای مالی را دریافت مینماید.

آموزش هوش هیجانی برپایه اصول علمی

یکی از مسائل مهم در خصوص آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری فقدان اطلاعات دقیق با پشتوانه علمی است ، حتی در اکثر مواقع دیده شده سورس های اصلی به غلط ترجمه در بین فعالان بازار به اشتباه در حال گسترش هستند .دوره آموزش هوش هیجانی یکی از رویدادهای آموزشی بوده که توسط تیم FXA در بالاترین سطح علمی و بصورت کاملا تخصصی گردآوری شده و هم اکنون در قالب دوره آموزش هوش هیجانی در دسترس عموم علاقه مندان بازار قرار گرفته است.

مهلت استفاده از کـــــد تــــــــــــخفیـف: 220097

فهرست مطالب

FOREX ACTION CERTIFICATE
سوالاتــــــــــــ مرتبط با آموزش هوش هیجانی

فعالیت حرفه ای در بازار سرمایه