معاملات لایو (زنده)

  934 (5/5)  

Your page rank:

رویدادهای معاملاتی و تحلیلی در اتاق های لایو توسط برترین تریدرها و تحلیلگران بازارهای مالی و به میزبانی مجموعه FXA برگزار میشوند ، این رویدادها با هدف ارتقاء سطح و بروزرسانی متدهای تحلیلی و معاملاتی برگزار شده و یکی از بهترین زیرساخت های آموزش تیمی در این مجموعه میباشد.

+ 0
رویداد تا کنون
+ 0
تیـــــم تحلیل و تـــرید
+ 0
میزبانی فعالان بـــــــازار
برگزاری رویدادهای آموزشی زنده و لایو
اتاق های تحلیلی و معاملاتی اختصاصی و ویژه
مناسب تمامی سطوح و تمامی افراد در بازار
افزایش و ارتقا مهارت های عملیاتی در بازارهای مالی

عضویت در اتـــــاق معاملات لایو (زنده) FXA

عضویت در اتــــــاق معاملات لایو (زنده) FXA

دستاوردهای ما در طول 17 سال حضور در بازارهای مالی

شبکه معاملات لایــــــــــــــــــــــو

اتاق معاملات لایو فارکس اکشن

شبکه معاملات لایو و زنده FXA یک ساختار تحلیلی و معاملاتی و در عین حال آموزشی برای تمامی فعالان این حوزه است . شما با عضویت در شبکه معاملات لایو FXA نحوه خواندن و پیش بینی بازارها را بصورت واقعی می آموزید ، همچنین با حضور در این اتاق های لایو فرصت های معاملاتی را پیدا کرده و نحوه صحیح مدیریت ریسک و سرمایه را در شرایط مختلف یاد خواهید گرفت .

شبکه معاملات لایو FXA متشکل از برترین تریدرها و تحلیلگران بازار های مالی و سرمایه گذاری بوده و شرایطی بوجود آمده است که بتوانید با کمک و راهنمایی تحلیلگران با تجربه بازار در هر لحظه تصمیم هوشمندانه تری بگیرید.

اشتراک 3 ماهــــــــــه

عضویت 1 ماهه در اتاق معاملات زنده فارکس اکشن

این پلن ، امکان عضورت 3 ماهه در اتاق معاملات زنده را براس شما فراهم میکند ، با تهیه اشتراک و عضویت در شبکه معاملات زنده فارکس اکشن میتوانید در اتاق های معاملاتی و اختصاصی ویژه بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس اوراق بهادار شرکت نمایید.

اشتراک 6 ماهــــــــــه

عضویت 6 ماهه در اتاق معاملات زنده فارکس اکشن

این پلن ، امکان عضورت 6 ماهه در اتاق معاملات زنده را براس شما فراهم میکند ، با تهیه اشتراک و عضویت در شبکه معاملات زنده فارکس اکشن میتوانید در اتاق های معاملاتی و اختصاصی ویژه بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس اوراق بهادار شرکت نمایید.

اشتراک 12 ماهــــــــــه

عضویت 12 ماهه در اتاق معاملات زنده فارکس اکشن

این پلن ، امکان عضورت 12 ماهه در اتاق معاملات زنده را براس شما فراهم میکند ، با تهیه اشتراک و عضویت در شبکه معاملات زنده فارکس اکشن میتوانید در اتاق های معاملاتی و اختصاصی ویژه بازار فارکس ، ارزهای دیجیتال و بورس اوراق بهادار شرکت نمایید.

سیگنال های معاملاتی به تنهایی کافی نیستند!

اتاق معاملات لایو فارکس اکشن

اگر در مورد فعالیت در بازارهای مالی و یرمایه گذاری جدید هستید ، به چیزی بیشتر از سیگنال احتیاج دارید ! اتاق معاملات لایو FXA هر آنچه که شما برای فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه گذاری همچون فارکس ، ارز دیجیتال ، بورس اوراق بهادار نیاز دارید را در اختیارتان قرار میدهد .

با شرکت در اتاق های معاملاتی و تحلیل FXA تجزیه و تحلیل دقیق بازار را از تحلیلگران و معامله گران خبره بازار دریافت خواهید کرد. بطوریکه شما به جریان معاملات روزانه پیوسته و همچنین میتوانید ایده های معاملاتی خود را با سایر اعضای اتاق در میان بگذارید. ار هم اکنون میتوانید به هزاران معامله گر خوشحال در داخل اتاق معاملات FXA بپیوندید .