غرامت 258 میلیارد دلاری از دوج کوین

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

غرامت 258 میلیارد دلاری از دوج کوین

فردی به نام  کیت جانسون مبلغ گزافی برای خرید ارز دوج کوین سرمایه‌گذاری کرده بود از ایلان ماسک شکایت کرد و خواستار دریافت ۲۵۸ میلیارد دلار از او شد.

غرامت 285 میلیارد دلاری برای خرید دوج کوین

او مدعی شده که تحت تاثیر آقای ماسک اقدام به خرید ارز دیجیتال دوج کوین کرده بود. وی در شکایت خود مدعی شد که قربانی «فساد» است.

ایشان از دادگاه نیویورک خواست تا شکایت خود را به عنوان «شکایت جمعی تمام افرادی که از سال ۲۰۱۹ با خرید دوج کوین ضرر کرده‌اند» تلقی شود.

او مدعی شد با خرید این ارز از سال ۲۰۱۹ تا کنون مجموعا ۸۶ میلیارد دلار ضرر کرده‌اند و خواستار دریافت دو برابر مبلغ ضرر، یعنی ۱۷۲ میلیون دلار به عنوان غرامت شده است.

بااین حال علی‌رغم شکایت وارد شده به ایلان ماسک مدیرعامل تسلا، طی چندین توئیت برحمایت خود از دوج کوین تاکید کرد.

اقای ماسک از سال ۲۰۱۹ با روش های مختلف مردم را خرید دوج کوین تشویق کرده، اما اوج افزایش بهای این رمزارز وقتی بود که ایلان ماسک در یک برنامه زنده تلویزیونی تصریح کرد که برای مادرش به عنوان هدیه دوج کوین خریده است. ماسک مدت‌هاست که حامی دوج کوین بوده است. او در جامعه رمزارزها به عنوان پدر دوج شناخته می‌شود.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: غرامت 258 میلیارد دلاری از دوج کوین
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: