کاهش قابل توجه قیمت پوند

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

کاهش قابل توجه قیمت پوند

بعد از هشدار رئیس بانک مرکزی انگلیس که اعلام کرد بسته حمایتی اضطراری آن برای بازارها در روز جمعه به پایان می رسد، پوند سقوط چشمگیری را رقم زد.

کاهش قیمت پوند در برابر قیمت دلار

طبق اظهارات اندرو بیلی، ارز ملی انگلیس در برابر دلار بیش از یک سنت کاهش پیدا کرد و به پایین‌ترین نرخ خود از ۲۹ سپتامبر تاکنون رسید هرچند که تا حدی نشان دهنده احیای مجدد قدرت دلار پس از تلاطم بیشتر بازار نفت بوده است.

فیچ فاش کرد که دورنمای رتبه اعتباری خود در مورد بدهی دولت بریتانیا را از «پایدار» به «منفی» کاهش داده است.

به گفته این سازمان، این تغییر منعکس کننده نگرانی های بیشتری در مورد سطح استقراض مورد نیاز برای تامین مالی و تعهدات مربوط به هزینه‌هایی است که ماه گذشته وعده داده شد.

همچنین وزیر دارایی انگلیس قرار است با روسای بانک ها دیدار کند، زیرا نگرانی ها در مورد تأثیر آشفتگی اخیر بازار بر اعطای وام مسکن وجود دارد.

مشخص شده است که متوسط نرخ بهره وام مسکن به بالای ۶ درصد رسیده است، به این منظور که خانوارها از سال ۱۹۸۹ بیشترین بخش از درآمد خود را بابت پرداخت وام مسکن پرداخت کرده اند، که منجر به تشدید بحران هزینه زندگی می‌شود.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: کاهش قابل توجه قیمت پوند
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: