سه کشور برتر استخراج بیت کوین

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

سه کشور برتر استخراج بیت کوین

بیش از یک سال است که کشور نفت خیز آسیای مرکزی، قزاقستان جایگاه خود را به عنوان سومین کشور مقصد استخراج کنندگان بیت کوین حفظ نموده است.

سه کشور برتر جهت استخراج بین کوین

از ژانویه ۲۰۲۲، قزاقستان ۱۳.۲۲ درصد از کل نرخ هش ارز بیت کوین را به خود اختصاص داده است که دقیقاً بعد از رهبران تاریخی ایالات متحده (۳۷.۸۴٪) و چین (۲۱.۱۱٪) قرار گرفته است.

در کنار جدول‌های زمانی مشابه، داده‌های مرکز کمبریج برای تامین مالی جایگزین تخمین زده است که سهم نرخ هش مطلق قزاقستان (میانگین ماهانه) ۲۴.۸ اگزاهش در ثانیه (Eh/s) می باشد. در همین حال، ایالات متحده و چین به ترتیب ۷۱ Eh/s و ۳۹.۶ Eh/s سهم داشته اند.

وابستگی قراقستان به انرژی‌های تجدیدناپذیر 

آژانس بین‌المللی انرژی بر وابستگی شدید قزاقستان به انرژی‌های تجدیدناپذیر مانند نفت (بیش از ۵۰ درصد)، زغال سنگ (۲۸ درصد) و گاز طبیعی (۱۷ درصد) تأکید کرده است” بیشتر زغال سنگ برای تولید برق و گرما استفاده می شوند، در حالی که بیشتر نفت توسط مصرف کنندگان نهایی، به ویژه در حمل و نقل جاده ای استفاده می شوند.”

با این حال، سه کشور اصلی که در نرخ هش بیت کوین مشارکت دارند، همچنان سهم سایر بازیگران مانند مالزی، آلمان و ایران را از بین برده اند. قزاقستان یکی از اولین کشورهایی بود که از ماینرهای چینی آواره استقبال نمود در زمانی که دولت چین ممنوعیت کلی استخراج و تجارت بیت کوین و کریپتو را اعمال کرده بود.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: سه کشور برتر استخراج بیت کوین
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: