رسیدن قیمت انس طلا به بازه مقاومتی مهم

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

رسیدن قیمت انس طلا به بازه مقاومتی مهم

قیمت هر انس طلا که از هفته های قبل سیر افزایشی یافته بود با برخورد به نقطه مقاومتی، نرخ 2075 دلار، متوقف شد. در همین راستا طلا وارد فاز اصلاحی شده و روند نزولی به خود گرفته است. هم اکنون که این مطلب نگارش می شود، قیمت هر انس طلا 1797 دلار می باشد که نسبت به روز قبل 0.2 کاهش پیدا کرده است. نقطه حمایت نرخ طلا 1615 دلار می باشد. در صورت شکست مقاوت طلا، نرخ آن رشد خواهد کرد.

بررسی قیمت طلا بر اساس محدوده مقاومت و حمایت آن

طبق گزارشات رسیده، با توجه به احتمال رشد قیمت طلا، بازار با حمایت خریداران مواجه شده و تا محدوده عرضه خیز برداشته است. با مشاهده معاملات هفته جاری، اگر روند افزایشی قیمت انس طلا کماکان ادامه یابد و ناحیه عرضه شکسته شود، مسیر افزایشی بازار تا مقاومت ۱۸۸۰ دلار به راحتی قابل دسترس خواهد بود. همچنین مقاومت جزئی ۱۸۳۵ دلار نیز در این محدوده قرار گرفته است.

اما در صورتی که بازه عرضه، موقعیت خود را در قالب مقاومت حفظ کند، سیر افزایشی انس طلا دوباره محدود شده و می توان انتظار بازگشت قیمت به سمت سطح حمایت و شاید پایین تر از آن را نیز داشت.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: رسیدن قیمت انس طلا به بازه مقاومتی مهم
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: