ذخیره بیش از 200میلیون دلاری ارز دیجیتال تسلا

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

ذخیره بیش از 200میلیون دلاری ارز دیجیتال تسلا

تسلا بیش از 200 میلیون دلار رمزارز دیجیتال دارد که هنوز از آنها رونمایی نکرده است. در آخرین گزارش درآمدی شرکت، تسلا از سی سپتامبر 218 میلیون دلار ارز دیجیتال hold کرده است. این میزان از رمزارز دیجیتال همان مقدار عنوان شده در گزارش سه ماهه مالی دوم شرکت می باشد که بعد از انتقال 936 میلیون دلار بیت‌کوین منتشر شد.

تسلا بیش از 200 میلیون دلار رمزارز ذخیره دارد!

در گزارش مالی سه ماهه سوم و چهارم سال 2021 و همچنین گزارش مالی سه ماهه ابتدایی سال جاری، تسلا اعلام نموده بود که یک میلیارد و دویست و شصت میلیون دلار رمزارز دیجیتال دارد.

البته این شرکت اطلاعاتی در مورد این که کدام رمزارزهای دیجیتال را دارد، انتشار نکرده است، اما بسیاری معتقدند که بیشترین مقدار از این 218 میلیون دلار بیت‌کوین می باشد.

در عین حال ایلان ماسک در گذشته نشان داد که علاقه خاصی نیز به  رمزارز دوج کوین دارد و شاید مقداری از این سرمایه را نیز به این رمزارز دیجیتالی اختصاص داده باشد. به خصوص آن که حالا برخی از فروشگاه‌های آنلاین تسلا می‌توانند با دوج کوین نیز کار کنند.

تسلا اولین بار در فوریه سال گذشته میلادی بود که با خرید 1.5 میلیارد دلار رمزارز دیجیتال، بیت‌کوین را به ترازنامه مالی اش اضافه نمود. در آن دوره بیت‌کوین بین 30 تا 40 هزار دلار معامله می‌شد.

در سه ماهه ابتدایی سال 2021 شرکت تسلا حدود 10 درصد از بیت‌کوین خود را به فروش رساند. در آن زمان شرکت ادعا کرد که از بیت‌کوین در مواقع لزوم برای افزایش نقدینگی خود استفاده خواهد نمود.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: ذخیره بیش از 200میلیون دلاری ارز دیجیتال تسلا
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: