توقف رشد دلار آمریکا

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

توقف رشد دلار آمریکا

ماه سپتامبر ۲۰۲۲ بدترین ماه برای بازارهای سهام در دو دهه گذشته بود! اما با این حال به نظر می‌رسد که جریانات ریسک‌پذیری نسبت به اوایل روز دوشنبه بهتر شده است. عامل اصلی سقوط بازار سهام در ماه سپتامبر، ترس از احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو آمریکا بود که منجر به افزایش سریع بازدهی اوراق خزانه‌داری شد.

ریسک گریزی متوقف شد

در حال حاضر فشارهای فروش در بازارهای سهام متوقف شده و شاهد رشد شاخص S&P 500 هستیم. از نظر تکنیکال بازارهای سهام جهانی در وضعیت اشباع فروش قرار گرفته‌اند و به همین دلیل شرایط برای جهش بالا رفتن بازار فراهم شده است. بازارهای مالی برای نوسانات بیشتر بازار آماده می‌شوند.

این هفته داده‌های اشتغال آمریکا منتشر خواهند شد و فرصتی دوباره برای بازار فراهم خواهد شد تا انتظارات خود از آینده نرخ‌های بهره را مورد ارزیابی قرار دهد. داده‌های اشتغال ماه سپتامبر آمریکا مشخص می کند که آیا فدرال رزرو می‌تواند به افزایش سریع نرخ بهره ادامه دهد یا خیر؟

امروز با بهبود جریانات ریسک‌پذیری شاهد افت ارزش دلار آمریکا هستیم. با این حال ارزیابی‌ها از فعالین بازار نشان می‌دهد که شاخص دلار آمریکا در یک ماه آینده اوج قیمتی جدیدی را ثبت خواهد کرد. بازار فارکس دلار آمریکا در برابر ارزهای کالایی و پوند انگلیس افت داشته است.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: توقف رشد دلار آمریکا
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: