بیت کوین و افزایش واریز نهنگ ها

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

بیت کوین و افزایش واریز نهنگ ها

یکی از تحلیلگران فعال در کریپتو کوانت بیان کرده است که بخشی از نهنگ‌های بیت کوین اخیراً مقدار نسبتاً زیادی از این ارز دیجیتال را به صرافی‌ها واریز نموده اند.وی می‌گوید این جریان می‌تواند مقدمه‌ای برای افزایش فشار نزولی بر قیمت باشد.

نوسانات قیمت بیت کوین چگونه خواهد بود؟

بازار بیت کوین طی روزهای اخیر نسبتاً راکد بوده و قیمت نوسان چشمگیری از خود نشان نداده است. این روند کسل‌کننده با نوسان‌های بسیار جزئی قیمت در محدوده 19٬000 دلار همراه بوده است.

با این حال، امکان دارد این روند در ادامه دست‌خوش تغییر شود؛ زیرا نهنگ‌های این ارز دیجیتال در حال واریز بیت کوین به صرافی‌های اسپات (Spot) در مقادیر زیاد هستند.

داده‌های پلتفرم تحلیلی کریپتو کوانت (CryptoQuant) نشان داده که واریز بیت کوین از آدرس‌های متعلق به نهنگ‌ها (هولدرهای بزرگ) به صرافی‌ها در حال افزایش است.

آبرام چارت (AbramChart)، یکی از تحلیلگران فعال در این پلتفرم بیان کرده است ، آدرس‌هایی که بین 100 تا 1٬000 واحد بیت کوین موجودی دارند، طی روزهای اخیر مقدار زیادی از این ارز دیجیتال را به صرافی‌های واریز نموده اند.

این تحلیلگر همچنین اضافه نموه است که:به نظر می‌رسد نهنگ‌ها خواهان منتظر قیمت‌هایی پایین‌تر از این برای بیت کوین هستند.

واریز مقدار زیادی بیت کوین از آدرس‌های با موجودی بین 100 تا 1٬000 واحد به صرافی‌های اسپات اخیرا، می‌تواند فشار نزولی بیشتری بر قیمت وارد کند و باعث توزیع این واحدها میان آدرس‌های مختلف بشود. با فرض نزولی‌شدن بازار، انتظار یک سناریو منفی را داریم و احتیاط به خرج می‌دهیم.

در همین حال، احساسات قالب بر بازار همچنان وضعیت «ترس شدید» را به نمایش گذاشته است. در واقع، نوسان محدود ارزهای دیجیتال با شیب نزولی طی چند روزی که گذشت،منجر به تشدید ترس در بازار شده است.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بیت کوین و افزایش واریز نهنگ ها
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: