افزایش سود سهام عدالت

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

افزایش سود سهام عدالت

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بیان نموده: امسال سود مردم از محل مالکیت سهام عدالت در حوزه شرکت‌های بورسی و غیر بورسی دو و نیم برابر افزایش خواهد یافت.

خبری مهم برای سهم داران عدالت

محمدرضا پور ابراهیمی در خصوص روند افزایش سرمایه شرکت‌های غیر بورسی اظهار کرد: اکنون که سود شرکت‌های غیر بورسی درگیر فرایند افزایش سرمایه می باشد، میزان این سود در کل به میزان 4.5 هزار میلیارد تومان برآورد شده است.فرایند افزایش سرمایه شرکت‌های غیر بورسی ظرف 2 هفته آینده انجام خواهد شد و تا اواسط ماه آینده یعنی آبان منابع ناشی از سود سهام شرکت‌های غیر بورسی سهام عدالت مشخص خواهد شد.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در راستای اینکه واریز سود شرکت‌های غیر بورسی به حساب سهامداران عدالت ،  چه زمانی خواهد بود، گفت: در سال 1401 سود سهام شرکت‌های بورسی افزایش چشمگیری داشته اند به طوری که از 29 هزار میلیارد تومان به حدود 67 هزار میلیارد تومان افزایش پیدا کرده اند که اگر با سود غیر بورسی‌ها جمع بزنیم، حدود 70 هزار میلیارد تومان می‌شود؛ بنابراین هفته گذشته در وزارت اقتصاد ایده ای بیان شد که همزمان با پیگیری پرداخت سود سهام شرکت‌های غیر بورسی، بورسی‌ها هم سریع‌تر کارشان نهایی شود و بعد سود شرکت‌های بورسی و غیر بورسی در یک بازه زمانی مشخص به حساب سهامداران عدالت واریز شود.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: افزایش سود سهام عدالت
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: