آخرین خبرهای فارکس 1401/7/14

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

آخرین خبرهای فارکس 1401/7/14

پس از یک روز پر نوسان دیگر بازارهای مالی امروز و در روز پنجشنبه 14 مهر ماه روز نسبتا آرامی را داشته اند. دلیل این مساله این است که سرمایه گذاران در حال ارزیابی کردن پوزیشن های خود قبل از گزارش مشاغل فردا می باشند.

قرار است فردا اداره آمار وزارت کار ایالات متحده گزارش مشاغل خود را که موسوم به شاخص NFP است را منتشر کند. این گزارش درصد تعداد افراد شاغل در ماه گذشته را نشان می دهد.

اگر نیم نگاهی به دلار امریکا بیندازید مشاهده خواهید کرد که شاخص دلار در این لحظه اطراف 111.18 در حال معامله شدن است. شاخص آتی سهام های امریکا خنثی و بدون روند هستند و نرخ بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه داری در این لحظه کمی بالای 3.7% در حال معامله شدن است. قرار است تا ساعاتی دیگر داده های خرده فروشی اروپا منتشر شود و جلسه شورای سیاستگذاری بانک مرکزی اروپا نیز برگزار شود.

ایالات متحده هم امروز عصر گزارش درخواست برای بیمه بیکاری هفتگی خود را منتشر خواهد کرد. ضمنا قرار است چند تن از مقامات فدرال رزرو سخنرانی داشته باشند.فضای ریسک گریز موجود در مارکت که ناشی از تشدید تنش های ژئوپلیتیکی می باشد باعث شده تا دلار امریکا مقداری از ضررهای خود را جبران کند. البته نباید فراموش کرد که گزارش بسیار خوب آخرین تغییرات مشاغل خصوصی ADP و شاخص مدیران خرید ISM نیز باعث تقویت دلار امریکا شد. دیروز و در سشن معاملاتی نیویورک اظهارات شاهینی (منظور سیاست انقباضی است) تعدادی از مقامات بانک مرکزی امریکا یک افزایش نرخ بهره 75 واحدی دیگر را برای نشست ماه نوامبر تایید کرد.

بر اساس ابزار پیش بینی کننده نرخ های بهره گروه CME احتمال اینکه مقامات فدرال رزرو در جلسه نوامبر نرخ های بهره شان را 75 واحد بالا ببرند به عدد 75% افزایش یافته است.

بد نیست بدانید دیروز کشورهای صادر کننده نفت (اوپک) تصمیم گرفتند تولیداتشان را از ماه نوامبر به روزی دو میلیون بشکه کاهش دهند. پس از انتشار این خبر بلافاصله کاخ سفید پیام جو بایدن را که ناشی از نارضایتی و ناامیدی وی نسبت به این تصمیم بود به اعضای اوپک انتقال داد. دیروز هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمیدیت که طی این هفته 10% افزایش یافته بود، اطراف 88 دلار معامله می شد.

جفت ارز پر طرفدار یورو یو اس دی نیز که موفق به شکستن سطح بالا مقاومت 1 نشد، وارد فاز تثبیتی شده و در این لحظه اطراف 0.99 در حال معامله شدن است. طلا که در این هفته حسابی ریزش کرده بود دیروز بالاخره با کمک گاوهای مارکت در قیمت مهم 1700 دلار برای سرمایه گذاران جذابیت پیدا کرد.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: آخرین خبرهای فارکس 1401/7/14
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: