پیش بینی رشد قیمت BTC تا100هزاردلار

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

پیش بینی رشد قیمت BTC تا100هزاردلار

تحلیل‌گر باسابقه بلومبرگ معتقد است که دیری نخواهد گذشت که شاهد رسیدن قیمت بیت کوین به کانال ۱۰۰ هزار دلار خواهیم بود.

رشد قیمت بیت کوین تا 100هزار دلار

به گزارش والکس و به نقل از دیلی هودل، مایک مک‌گلون (Mike McGlone)، استراتژیست بخش کالا بلومبرگ، در مصاحبه‌ای در خصوص رمزارزهای دیجیتال بیان کرد که در نهایت به بیت کوین صد هزار دلاری می رسیم. افزایش پذیرش ارزهای دیجیتال و عرضه محدود این رمزارز دیجیتالی از دلایل مک‌گلون برای این پیش‌بینی می باشد. وی در این خصوص بیان نمود: برای رسیدن بیت کوین به سطح صد هزار دلار تنها به زمان نیاز داریم. تصور می‌کنم بالاخره وارد بازار خرسی خواهیم شد؛ شاید همان زمانی که قیمت طلا و اوراق قرضه بهبود بیابند.

مک‌گلون اضافه کرد: «نکته کلیدی این می باشد که [قیمت رمزارز بیت کوین] در حال حاضر در حال کاهش می باشد اما با نگاه به میانگین هفتگی ۱۰۰ و ۲۰۰ هفته‌ای مشخص می باشد که این بیشترین میزان تخفیفی است که تاکنون شاهد آن بوده‌ایم و واقعیت‌های ساده‌ای همچون پذیرش و عرضه و تقاضا در پنج تا ده سال آینده آن را تایید خواهد کرد. کاهش عرضه در کد بیت کوین مشهود می باشد و تقاضا و پذیرش آن در حال افزایش می باشد.

او می‌گوید دارایی‌های دیجیتال فناوری‌هایی به سرعت در حال توسعه می باشند که روز به روز افراد بیشتری با آن آشنا می‌شوند. وی افزود که بیت کوین «سریع‌ترین اسب در این مسابقه» می باشد و استفاده از دلارهای توکنیزه یا همان استیبل کوین نیز در حال رشد هستند.

مک‌گلون پیش‌بینی می‌کند که پادشاه رمزارزها یعنی بیت کوین در نهایت یک ارز جهانی همتراز با طلا خواهد بود.

وی در این باره بیان کرد:«من فکر نمی‌کنم طلا خرسی باشد، اما باید بیت کوین را در کنار طلا در نظر گرفت زیرا بیت کوین در حال تبدیل شدن به وثیقه جهانی دیجیتالمی باشد.»

این استراتژیست قیمت کوتاه مدت بیت کوین را پیش‌بینی نمود و گفت که انتظار می رود تا قیمت بیت کوین به زودی به ۲۰۰۰۰ دلار برسد. او در مورد قیمت BTC در آینده نزدیکتصریح کرد: من تصور می‌کنم که بیت کوین در حال ساخت بنیانی در حوالی ۱۹ تا ۲۰ هزار دلار است همان‌طور که در سال‌های ۲۰۱۸-۲۰۱۹ در حوالی ۵۰۰۰ دلار این کار را انجام داده بود. قیمت در آن زمان تا ۳۲۰۰ دلار پایین آمد و حالا قیمت در ۱۹۰۲۰ دلار است. این رفتار قیمت بیت کوین می باشد؛ پس از رشد شدید و صعودی قیمت، مدت زمانی قیمتش کاهشی و نزولی خواهد بود.

قیمت بیت کوین در زمان نگارش این مطلب19130 دلار می باشد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: پیش بینی رشد قیمت BTC تا100هزاردلار
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: