پشتیبانی کیف پول فانتوم از شبکه های اتریوم و پالیگان

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

پشتیبانی کیف پول فانتوم از شبکه های اتریوم و پالیگان

فانتوم (Phantom) بزرگ‌ترین کیف پول شبکه سولانا تصمیم به گسترش دامنه فعالیت خود گرفته است. از این پس فانتوم شبکه‌های اتریوم و پالیگان را نیز ساپورت خواهد کرد. هدف اصلی این شرکت بدل شدن به متامسک سولاناست. فانتوم با عملی کردن این پروژه می تواند تبدیل به رقیبی جدی برای کیف پول‌های غیرحضانتی محبوب همانند متامسک شود.

کیف پول فانتوم

طبق داده های رسیده از والکس و به نقل از Beincrypto، فانتوم کیف پولی غیرحضانتی اجازه مدیریت رمز ارزها و استفاده از خدمات غیرمتمرکز دربلاکچین سولانا را فراهم می نماید. فانتوم محبوب‌ترین کیف پول در این شبکه است.

در سه ماهه اول سال 2022، این شرکت دور جدید سرمایه‌گذاری سری B خود را اعلام کرد. با اعلام این خبر، موفق به جذب سرمایه‌ای 109 میلیون دلاری از شرکت‌های پیشرو در حوزه سرمایه‌گذاری ریسک پذیر شد. خبر جذب سرمایه به دنبال افزایش کاربران این کیف پول به یک میلیون در ماه نوامبر اعلام شد.

قابلیت های کیف پول فانتوم

نسخه بتا شامل دو بلاکچین اتریوم و پالیگان طی هفته‌های آتی برای اپ‌های اندروید، iOS و دسکتاپ این کیف پول عرضه خواهد شد. پس از تغییران نهایی، فانتوم  کیف پول چندزنجیره‌ای خود را در دسترس عموم قرار خواهد داد.

همچنین نسخه جدید این کیف پول امکان مشاهده یک جا تمامی توکن‌های NFT را به کاربران خواهد داد.

قابلیت دیگر این کیف پول که می تواند قدم بسیار کارامدی را در راستای افزایش محبوبیت این والت بردارد، قدرت مدیریت توکن‌های به فروش گذاشته شده است. بر اساس این قابلیت، دارندگان توکن‌های NFT در تمامی دستگاه‌ها از جمله دسکتاپ می توانند توکن های به فروش گذاشته را مدیریت نمایند. تفاوت دیگر آن امکان مشاهده دارایی کاربران در تمامی شبکه‌ها به شکل گروهی است.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: پشتیبانی کیف پول فانتوم از شبکه های اتریوم و پالیگان
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: