هوش مصنوعی افزایش قیمت کاردانو را پیش بینی کرد

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

هوش مصنوعی افزایش قیمت کاردانو را پیش بینی کرد

یک الگوریتم پیش‌بینی هوش مصنوعی قیمت توکن بومی شبکه کاردانو تا پایان سال 2022 را 0.42 دلار پیش بینی کرده است. در صورت اتفاق افتادن این امر، قیمت ADA 35 درصد افزایش خواهد کرد.

الگوریتم NeuralProphet پشت پیش بینی قیمت کاردانو

طبق اطلاعاتی که از والکس و cryptoglobe رسیده، پیش‌بینی الگوریتم NeuralProphet که از تکنیک های یادگیری ماشینی استفاده می‌کند، نشان می‌دهد که قیمت کاردانو تا پایان سال به 0.42 دلار خواهد رسید. هر چند این الگوریتم هوش مصنوعی پیش‌بینی قیمت یک دلار را در اواخر ماه سپتامبر کرده بود ولی در عمل قیمت هر توکن کاردانو به کمتر از 50 سنت رسیده بود.

این الگوریتم با استفاده از تاریخچه داده‌های قیمت از سال 2017 و به کمک هوش مصنوعی قیمت جدید را پیش بینی کرده است. این الگوریتم تا پیش از فروپاشی اکوسیستم ترا یعنی در بازه فوریه 2021 تا ماه می 2022، پیش‌بینی‌های خوبی از خود ارائه داد.

پیش بینی های افراد از قیمت کاردانو

با توجه به افزایش بیش از 300 درصدی تعداد قراردادهای هوشمندی که در شبکه کاردانو از ابتدای سال تا امروز مستقر شده است نشان دهنده تداوم توسعه در این شبکه در بازار نزولی رمز ارزها را دارد.

در این بین، بنجامین کوئن (Benjamin Cowen)، اینفلوئنسر محبوب ارزهای دیجیتال، خطر کاهش بیش از 60 درصد قیمت کاردانو در طی بازار نزولی را هشدار داده است. بنابر گفته های او کاردانو موفق به شکست سطوح مقاومتی نشده است. از این رو امکان کاهش قیمت آن وجود دارد.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: هوش مصنوعی افزایش قیمت کاردانو را پیش بینی کرد
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: