فعالین بارا فارکس هفته را با ریسک شروع کردند!

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

فعالین بارا فارکس هفته را با ریسک شروع کردند!

شاخص‌های سهام های آسیا و قیمت کالاهای اساسی رشد قابل توجهی کردند و عین حال خوش‌بینی سرمایه‌گذاران به کاهش محدودیت‌های کرونا بیشتر شده و شاهد به راه افتادن جریانات ریسک‌پذیری هستیم و این بمعنای فروش دلار آمریکا!

دلارهای کالایی تقویت شدند!

شاخص سهام آسیا و اقیانوسیه MSCI در حال رشد به بالاترین سطح خود از ماه اوت هستند و در حال ورود به بازار بولیش یا صعودی میباشند. در این حین تقاضا برای دارایی‌های ریسکی افزایش یافته و سرمایه‌گذاران در حال خروج از دارایی‌ها امن خود مثل دلار آمریکا هستند. به همین دلیل در مارکت فارکس شاهد تضعیف ارزش دلار آمریکا در برابر رقبا هستیم. دلار آمریکا بیشتر در برابر دلار استرالیا و دلار کانادا کاهش داشته است.

دارایی‌های ریسکی سیر افزایشی دارند

یوان کشور چین هم تقویت شده و برای اولین بار در سه ماه گذشته، نرخ برابری دلار آمریکا نسبت به یوان چین به زیر ۷ رسیده است. همچنین شاخص سهام هنگ سنگ هم تا ۴ درصد جهش کرده است.

سیر صعودی مفت خام

در بازار نفت خام، قیمت‌ها سیر افزایشی داشته اند . بازار به افزایش تقاضای چین خوش‌بین بوده. در این حین  اوپک پلاس تغییری در سطح عرضه نفت خام اعمال نکرده و تحریم‌های نفتی روسیه هم آغاز شده است. در بازار کالا، قیمت سنگ‌آهن و مس هم سیر افزایشی داشته اند.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: فعالین بارا فارکس هفته را با ریسک شروع کردند!
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: