سبزپوشی بازار سهام 1401/6/2

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

سبزپوشی بازار سهام 1401/6/2

به گزارش پایگاه خبری فارکس اکشن، در روز 2 شهریور 1401 ، بازار سهام در این هفته با اقبال خریداران سهم و رشد حجم و ارزش معاملات روبرو بود. بورس تهران در این روز خود همسو با تقویت حجم و ارزش معاملات سهام شاهد اقبال خریداران برای جمع آوری سهام بود. در این بین گروه‌های لیدر بازار شامل بانک‌ها، خودرو، پالایشی‌ها و تک سهم‌های گروه ساختمانی‌ها در کنار شستا مورد توجه بورس بازها بودند. در پایان معاملات امروز چهارشنبه ۲ شهریور ماه ۱۴۰۱ شاخص کل قیمت و بازده نقدی بورس تهران با افزایش ۱۰.۹۲۳ واحدی در محدوده یک میلیون و ۴۴۲ هزار واحد افزایش یافت. شاخص کل هم وزن اما با افزایش ۵۹۲۴ و احدی عدد ۴۰۸.۲۵۰ واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول اما در حالی با ۹.۵۳۷ واحد افزایش به رقم یک میلیون و ۸۲ هزار واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار واحد رضایت داد. در بورس تهران امروز ۷ میلیارد و ۱۸۰ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله در ۳۸۴ هزار و ۸۱۹ نوبت داد و ستد شد که ارزشی بالغ بر ۴ هزار و ۳۹۵ میلیارد تومان را در برداشت.

تاثیر نمادها در شاخص بورس تهران

اصلی‌ترین نمادهای تأثیر گذار بر رشد امروز شاخص کل بورس تهران به ترتیب نمادهای “شپنا” با ۱۱۰۵و احد، “شبندر” با ۹۲۴و احد و “فولاد” با ۸۴۱ واحد افزایش بودند در مقابل اما نمادهای معاملاتی “ومعادن” با ۱۵۲و احد، “فارس” با ۱۲۹ واحد و “مبین” با ۹۶و احد کاهش، بالاترین تأثیر منفی را بر روی شاخص کل بورس تهران را به خود اختصاص دادند.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: سبزپوشی بازار سهام 1401/6/2
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: