زمان اعلام نتیجه دادگاه ریپل

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

زمان اعلام نتیجه دادگاه ریپل

مدیرعامل شرکت بلاکچینی ریپل آقای برد گارلینگهاوس،در کنفرانس هفته ای  فین‌تک دی سی اعلام کرد که نتایج پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) علیه شرکتش در نیمه اول سال 2023 مشخص خواهد شد.

اعلام نتیجه دادگاه رمزارز ریپل

وی خاطر نشان کرد که این شکایت در حالت خوش‌بینانه طی مدت زمان سه یا چهار ماه حل و فصل خواهد شد.

گارلینگهاوس همچنین بیان کرد: ریپل می‌تواند با کمیسیون SEC به توافق برسد، اما تاکید کرد که ارز دیجیتال ریپل (XRP) باید به عنوان یک دارایی جدا از اوراق بهادار شناخته شود.

گارلینگهاوس در اظهاراتش بیان نمود که چند نفر از اعضای صنعت کریپتو، اخطار شرکت ریپل در مورد پیامدهای مهم این دعوی قضایی برای کل ارزهای دیجیتال را به شوخی گرفته بودند. وی در ادامه بیان کرد که دیگر اینطور نیست و امروز همه اذعان دارند که این موضوع چقدر برای ایالات متحده آمریکا و رهبری این کشور در دنیای ارزهای دیجیتال ار مهمی است.
او می‌گوید که قانون بسیار روشن است و بیان کرد که دادگاه درباره ادعای کمیسیون SEC در مورد سخنرانی ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر سابق امور مالی این کمیسیون، از آنان مدرک خواسته، اما SEC هنوز مدارکی را به مقام قضایی ارائه نکرده است.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: زمان اعلام نتیجه دادگاه ریپل
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: