رویدادهای فارکس 1401/6/21

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

رویدادهای فارکس 1401/6/21

امروز دوشنبه 12 سپتامبر 2022 اولین روز فعالیت مارکت فارکس در این هفته میلادی است و به نظر می رسد بازار فارکس تا این لحظه روز آرامی را سپری کرده است. که ظاهراً دلیل آن این مب باشد که معامله گران قصد ندارند دست به تریدهای بزرگ بزنند.

شاخص دلار امریکا که روز جمعه چیزی در حدود 0.63%- از سودهای خود را از دست داد امروز و در این هنگام توانسته تا پایین قیمت مهم 108 نفوذ کند. این منطقه، سطح مهم 50 درصد فیبوناچی در تایم فریم روزانه شاخص دلار است. ضمنا بد نیست بدانید که امروز شاخص دلار با یک گپ کاهشی کار خود را آغاز کرد. شاخص های آتی سهام نیویورک در این لحظه بدون تغییر هست و نرخ بازده اوراق قرضه ده ساله خزانه داری قرمز شده و در این لحظه اطراف 3.31% در حال معامله شدن است.

اگر منتظر رویدادهای مهم تقویم فارکس هستید باید به شما بگویم که امروز قرار نیست هیچ خبر مهمی از تقویم اقتصادی مارکت را سورپرایز کند. در نتیجه محرک های امروز مارکت به احتمال بالا منوط به اظهارات مقامات بانک مرکزی اروپا (ECB) و بازار اوراق قرضه خزانه داری خواهد بود. قرار است راس ساعت 17 به وقت ایران گزارش مهم تورم مصرف کننده امریکا (CPI) اعلام شود. این شاخص، معیار بسیار مهمی برای سنجش تورم امریکا توسط معامله گران و مقامات فدرال رزرو محسوب می شود.

قبل از پایان هفته گذشته، چند نفر از مقامات بانک مرکزی امریکا از جمله کریستوفر والر اعلام کردند که ما آماده حمایت از یک افزایش نرخ بهره دیگر در نشست بعدی فدرال رزرو هستیم. ولی متاسفانه این خبر نتوانست روی شاخص دلار تاثیر مثبتی بگذارد. بد نیست بدانید که ابزار پیش بینی کننده گروه CME نشان می دهد که 90 درصد مشارکت کنندگان در مارکت منتظر یک افزایش نرخ بهره 75 واحدی دیگر برای نشست بعدی سران بانک مرکزی امریکا هستند.

وضعیت جفت ارزها

جفت ارز پر طرفدار یورو به دلار امریکا موفق شده اند به دنبال بالار رفتن در روز جمعه، امروز هم با شتاب بسیاری به سمت بالا حرکت کند. خریداران یورو یو اس دی حتی توانسته اند از میانگین متحرک نمایی 50 روزه هم عبور کنند. جفت ارز EURUSD در این لحظه اطراف 1.0182 در حال معامله شدن می باشد. یکی از دلایل این بالا رفتن، اظهارات شاهینی (منظور سیاست انقباضی است) اخیر مقامات ECB  و حمایت از یک افزایش 75 واحدی نرخ بهره دیگر برای ماه اکتبر است.

جفت ارز GBPUSD نیز موفق شده به دنبال صعود روز جمعه گذشته، امروز با قدرت هرچه تمام تر صعود داشته است. از نقطه نظر تکنیکالی جفت ارز پوند به دلار توانسته حتی خط روند نزولی خود را در تایم روزانه بشکند. جفت ارز USDJPY نیز موفق شده اند پس از اصلاح تا اطراف 141.50، خودشان را دوباره به سمت بالا بکشند. جفت ارز دلار به ین در حال حاضر اطراف قیمت 142.75 در حال معامله شدن می باشد. طلا نیز در هفته گذشته موفق شده با یک برتری نسبی به پایان برساند. قیمت حال حاضر طلا 1725 دلار در هر اونس است.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: رویدادهای فارکس 1401/6/21
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: