ربات تریدر و معامله گر ارز دیجیتال

  934 (5/5)  

Your page rank:

بیش از 270 ربات تریدر قدرتمند ویژه بازار ارزهای دیجیتال و بر مبنای بیش از 500 استراتژی مختلف توسط  کمپانی FXA گردآوری و به عموم علاقه مندان ارائه میشود . شما میتوانید از طریق همین بخش ربات های هوشمند و معامله گر ارز دیجیتال را بررسی و انتخاب نمایید و پس از تهیه ربات ، آنرا فعال و مورد استفاده قرار دهید.

+ 0
ربات تریدر
+ 0
تیـــــم تحلیل و تـــرید
+ 0
میزبانی فعالان بـــــــازار
ربات های قدرتمند ویژه بازار ارز دیجیتال
معاملات هوشمند و اسمارت در بازار معاملاتی کریپتو
بیش از 500 استراتژی قدرتمند و سودده
سوددهی ممتد و دائمی از بازار رمز ارزها

ارائــه و فروش ربات تریدر و معامله گر ارز دیجیتال

فروش ربات تریدر و معامله گر ارز دیجیتال

دستاوردهای ما در طول 17 سال حضور در بازارهای مالی

رباتـــــــــــــ تریدر ارز دیجیتــــــــــــال

معاملات هوشمند توسط ربات کریپتو فارکس اکشن

ربات های ارز دیجیتال از الگوریتم های دقیق برای جستجوی معاملات سودآور استفاده می کنند. شما می توانید یک ربات ارزدیجیتال را به گونه ای تنظیم کنید که به صورت خودکار و در چارچوب پارامترهای تعریف شده معاملات را در بازار ارزهای دیجیتال انجام دهند .

برای تبدیل شدن به یک معامله گر موثر ارز دیجیتال ، باید بتوانید بطور مداوم با حرکات بازار ، اقتصاد و اخبار همراه باشید . همچنین باید از دانش و داده های تاریخی موحود در مارکت ارزهای دیجیتال برای پیش بینی بهترین زمان ورود و خروج در معاملات استفاده کنید. استفاده از یک ربات ارز دیجیتال این کار را خودکار می کند و سوگیری احساسی را از معاملات خارج می کند.  ربات‌هایی که برای فعالیت ر بازار ارزهای دیجیتال طراحی و ساخته شده اند می‌توانند با تنظیمات مختلف ، کار کنند و کنترل کامل فرآیند معاملات کریپتو را برای شما به دست می‌گیرند و امکان درآمد غیرفعال از بازار ارزهای دیجیتال را بصورت شبانه روز برایتان فراهم می‌کنند.

ربات تریدر کــــــریپتو وان

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات کــــــریپتو وان (Crypto One) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات کــــــریپتو وان بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Crypto One در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر کــــــریپتو پلاس

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات کــــــریپتو پلاس (Crypto Plus) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات کــــــریپتو پلاس بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Crypto Plus در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر کــــــریپتو ماینوت

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات کــــــریپتو مینیت (Crypto Minute) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات کــــــریپتو مینیت بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Crypto Minute در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

اهمیت رباتــــــــــ در بازار ارز دیــــــجیتال

جایگاه ربات های تریدر ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات های ارز دیجیتال در اصل برنامه های کامپیوتری خودکاری هستند که برای اجرای وظایف خاص با کمترین دخالت انسان در مارکت های ارز دیجیتال طراحی شده اند. در بازار ارزهای دیجیتال، ربات‌ها کار معاملات یک یا چند ارز دیجیتال را در یک یا چند پلتفرم به‌طور خودکار و از طرف کاربر انجام می‌دهند.

افراد برای استفاده از ربات‌های ارز دیجیتال نیازی به دانش و تجربه گسترده در این حوزه ندارند ، ربات های ارز دیجیتال از زمان نصب آماده استفاده هستند و همه چیز آنها از عملکرد معاملاتی گرفته تا تنظیمات کاملاً قابل برنامه‌ریزی هستند ، بنابراین حتی با تجربه‌ترین معامله‌گران هم می‌تواند از اتوماسیون معاملات در بازار ارزهای دیجیتال بهره ببرد.

ربات تریدر ماکـــــرول

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات ماکـــــرول (Macrol) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات ماکـــــرول بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Macrol در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر بوهلین

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات بوهلین (Bohelin) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات بوهلین بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Bohelin در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر ددی

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات ددی (Dady) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات ددی بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Dady در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ساخت رباتـــــــــــــ تریدر ارز دیــــــــــــجیتال

ساخت هوشمندترین ربات ها فارکس اکشن

ساخت یک ربات ارز دیجیتال به شما این امکان را می دهد یک استراتژی معاملاتی را هوشمند و اتوماسیون کنید. ربات های ارز دیجیتال از فناوری‌های خودکار و هوشمند مانند هوش مصنوعی و ماشینی استفاده می‌کنند. انواع مختلفی از ربات‌های ارز دیجیتال براساس استراتژی‌های معاملاتی گروه‌بندی می‌شوند که شامل: ربات‌های Arbitrage , Coin Lending , Margin Trading , Market Maker و …
قابل توجه است که تنها 38 درصد از کاربران ارز دیجیتال با ربات ها معامله می کنند از طرفی جالب است بدانیم با در نظر گرفتن حجم پول جابجا شده توسط ربات ها این آمار به 86 درصد افزایش می یابد. 

برای ساخت ربات اختصاصی خود میتوانید از طریق فرم ثبت نام درخواست خود را برای کارشناسان ما ارسال نمایید . 

ربات تریدر باجت

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات باجت (Budget) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات باجت بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Budget در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر کمیشن

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات کمیشن (Commission) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات کمیشن بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Commission در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

ربات تریدر فارارا

ربات معامله گر و تریدر بازار ارز دیجیتال فارکس اکشن

ربات فارارا (Commission) یک ربات حرفه ای و پیشرفته برای فعالیت در بازار ارز دیجیتال میباشد ، ربات فارارا بصورت اختصاصی بر روی جفت ارزدیجیتال BTC/USDT کار میکند و یکی از بهترین گزینه ها برای شما میباشد.

اکر نیاز به بک تست ربات Pharara در 10 سال گذشته دارید ، اینجا کلیک کنید

بهترین رباتـــــــــــــ ارز دیــــــــــــجیتال

معرفی بهترین رباتهای ارز دیجیتال فارکس اکشن

بهترین ربات‌های معاملاتی کریپتو اطلاعات را از چندین منبع اجتماعی، سایت‌های خبری، سازندگان بازار کریپتو و بسیاری از منابع دیگر استخراج می‌کنند. به همین دلیل است که آنها از هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی استفاده می‌کنند تا بفهمند چه اخباری تأثیر اجتماعی دارند و احتمالاً بر قیمت‌های بازار تأثیر زیادی خواهند گذاشت. ربات ها را می توان به صورت جداگانه به عنوان یک نرم افزار واحد خریداری کرد یا در صرافی های رمزنگاری ادغام کرد.

بدیهی است که در صورت رعایت نکردن بعضی موارد ،  بهترین ربات‌های معاملاتی در بازار ارزهای دیجیتال میتوانند در عین حال ضررده باشند . برای اینکه بتوانید معاملات سودمندی توسط ربات اختصاصی خودتان داشته باشد ، لازم است قبل از خرید ربات آنرا را تست کرده و بک تست چند ساله ربات را در شرایط مختلف بررسی نمایید. همچنین لازم است اطلاعات کاملی از نحوه کار ربات و کانفیگ آن داشته باشید . در غیر این صورت بهترین ربات ارز دیجیتال هم  می توانند برایتان ضرر کنند.

سایر رباتـــــــــــــ های ارز دیــــــــــــجیتال

سایر ربات های معامله گر و تریدر ارز دیجیتال فارکس اکشن