تزریق مقدار زیادی تتر به شبکه ترون

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

تزریق مقدار زیادی تتر به شبکه ترون

در دو هفته اخیر، بیش از 1 میلیارد دلار USDT وارد شبکه ترون شده است. آمارهای سرویس دیفای لاما (DefiLlama) نشان می‌دهد که نرخ خالص ورودی در روزهای 18، 24 و 28 نوامبر به اوج خود رسیده بود.

تاثیرات ورود 1 میلیارد سرمایه به شبکه ترون

طبق گزارش های رسیده از والکس و ambcrypto، با وجود ورود این حجم از سرمایه، قیمت ترون تغییر محسوسی نکرده است. به عقیده گروهی این سرمایه توسط جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترون، با هدف افزایش میزان نقدینگی شبکه، تزریق شده است.

با این وجود در دو هفته اخیر، داده‌های فاندینگ ریت پلتفرم سنتیمنت (Santiment) نشان از افزایش اقبال خرید و فروش ترون و باز کردن پوزیشن نمی‌دهد. فاندینگ ریت صرافی بایننس برای ارز ترون در زمان نگارش این مطلب منفی 0.0012 درصد بود.

بررسی TRX

با بررسی جهت حرکت TRX متوجه تشکیل برخی واگرایی‌ها می شویم. به عنوان مثال شاخص AO در چارت 4 ساعته هم‌اکنون 0.00045 است.

با وجود کاهش این شاخص طی روزهای گذشته اما همچنان بالای سطح صفر (هیستوگرام) است. از آن جا که این اسیلاتور نشانی از قله‌های دوقلوی خرسی یا گاوی ندارد، می‌تواند استنباط کرد که مومنتوم آتی ترون احتمالا خنثی باشد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: تزریق مقدار زیادی تتر به شبکه ترون
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: