بیمه شدن سهام 15 شرکت

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

بیمه شدن سهام 15 شرکت

ارکان بازار سرمایه در جهت اطمینان بخشی به بازار سهام برنامه گسترده انتشار گسترده اوراق تبعی را در دستور کار خود قرار دارد. از نگاه سیاست‌گذار هدف از این اقدام به زبان ساده با رویکرد اطمینان‌بخشی به بازار، بیمه کردن سهام بسیاری از شرکت‌های بورسی اعلام کرده است.

سهام 15 شرکت بیمه شد

براساس اطلاعیه اعلام شده، صندوق سرمایه‌گذاری مشترک توسعه بازار با هدف تامین مالی از روز سه‌شنبه 19 مهر عرضه اوراق اختیار فروش تبعی روی سهام شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، پالایش نفت بندر عباس ، پتروشیمی پارس ، مخابرات ایران، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت تهران، سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی ، ملی صنایع مس ، فولاد مبارکه، بانک تجارت، بانک ملت، بانک صادرات، بانک پارسیان و ارتباطات سیار ایران را آغاز کرده است.

همچنین روز شنبه گذشته نشستی با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار و مدیران هلدینگ‌های بزرگ بازار سرمایه انجام شد که از موضوعات مهمی در این نشست به جمع‌بندی رسید، حمایت هلدینگ‌ها از سهام زیرمجموعه خود در قالب انتشار اوراق اختیار تبعی بود.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بیمه شدن سهام 15 شرکت
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: