بیت کوین،اولین رمزارز غیرمتمرکز کتاب گینس

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

بیت کوین،اولین رمزارز غیرمتمرکز کتاب گینس

از سال ۱۹۵۵ تاکنون از رویدادهای طبیعی گرفته تا دستاوردهای انسانی در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت می‌شوند و ارز دیجیتال بیت کوین تاکنون توانسته چندین بار به این کتاب راه یابد. حالا در ویرایش جدید این کتاب، بیت کوین را به عنوان اولین رمزارز غیرمتمرکز اضافه کرده است. قبلا این رمزارز یعنی بیت کوین به عنوان ارزشمندترین و قدیمی‌ترین ارز دیجیتال به کتاب گینس وارد شده بود. زمانی که السالوادور این رمزارز محبوب را به عنوان ارز رسمی خود معرفی نمود، بار دیگر بیت کوین توانست رکورد جدیدی را در کتاب گینس از آن خود کند.

مجبوب‌ترین ارز دیجیتال بازار، به عنوان اولین رمزارز غیرمتمرکز وارد کتاب گینس شد

گفتنی است طی سال‌های اخیر رمز ارز بیت کوین توانسته نام خود را در سراسر جهان رسانه‌ای کند و هویت خود را به ثبت رساند. بطور مثال در سال ۲۰۱۶، کلمه «بیت کوین» به فرهنگ لغت مریام وبستر وارد شد و دو سال بعد در واژگان اسکربل نیز اضافه شد. رکوردهای جهانی گینس امسال، بیت کوین را به رسمیت شناخته و آن را اولین رمزارز دیجیتال غیرمتمرکز به شمار آورده است.

رکوردهای جهانی گینس به مدت ۶۷ سال است که به صورت رسمی رکوردهای گوناگون از دستاوردهای انسانی تا رویدادهای طبیعی را ثبت می‌کند. چاپ اول کتاب رکوردهای جهانی گینس، در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های سال ۱۹۹۵ قرار گرفته است. این کتاب هنوز در فهرست کتاب‌های پرفروش دنیا قرار دارد.

اکنون در آخرین ویرایش کتاب رکوردهای گینس، بیت کوین به عنوان «قدیمی‌ترین»، «با ارزش‌ترین» و «اولین رمزارز دیجیتالی غیرمتمرکز» بازار کریپتو آورده شده است. گفتنی است NFT‌ها نیز به این کتاب راه پیدا کرده‌اند. همچنین واژه‌هایی مانند متاورس و NFT دیگر در فرهنگ‌های لغت جایی برای خود باز کرده اند و در جهان هر روز بیش از قبل شناخته می‌شوند.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بیت کوین،اولین رمزارز غیرمتمرکز کتاب گینس
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: