بهره بری از ظرفیت پروتکل‌های لایه دوم

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

بهره بری از ظرفیت پروتکل‌های لایه دوم

بلاک چین اتریوم در شرف انتقال به مدل اجماع اثبات سهام از سازوکار اثبات کار فعلیمی باشد.

انتقال سرنوشت‌ساز به اثبات سهام و استفاده از ظرفیت پروتکل‌های لایه دوم

مدل قدیمی اثبات کار که شبکه بیت کوین هم از آن استفاده می‌کند، مصرف انرژی زیادی دارد. تغییر سازوکار شبکه اتریوم به مدل اثبات سهام از طریق ادغام با شبکه بیکن چین اتفاق خواهد افتاد. بیکن چین درواقع یک نسخه اولیه از بلاک چین مبتنی بر اثبات سهام اتریوم می باشد که در حال حاضر هم راه‌اندازی شده است.

این تغییرات به کاهش مصرف انرژی و توان پردازشی اتریوم کمک می کند. در حالی که تغییر ساختار شبکه، بالارفتن سرعت و کاهش مبلغ کارمزد تراکنش‌ها را تضمین نمی‌کند، دردسترس‌بودن پروتکل‌های لایه دوم اتریوم مانند نمونه‌های مبتنی بر فناوری «ZK-rollups»، می‌تواند توسعه‌دهندگان را جذب کرده و سرمایه‌گذاران را به ماندن در این اکوسیستم تشویق نماید.

به‌گفته تحلیلگران کوین بیس، این توسعه احتمالاً فرصت‌های رشد را برای جایگزین‌های لایه اول اتریوم، در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ محدود می‌نماید.

پروتکل‌هایی که از فناوری ZK-rollups استفاده می‌نمایند، تراکنش‌ها را کنار هم جمع کرده و قبل از ارسال داده‌های به‌روز‌شده به شبکه اتریوم، آنها را در محیط‌های برون‌زنجیره‌ای اجرا می‌نمایند. به‌گفته کوین‌ بیس، مقیاس‌پذیری‌ای که می‌توان با استفاده گسترده‌تر از این فناوری به آن دست یابیم، می‌تواند به‌عنوان کلید موفقیت اتریوم ۲.۰ در نظر گرفته شود.

کوین‌بیس در پایان بیان کرد:برای آنکه شبکه اتریوم بتواند در ظولانی مدت، در دسترس میلیاردها کاربر قرار گیرد و ده‌ها هزار تراکنش را در ثانیه پردازش کند، استفاده از این ظرفیت بسیار حائز اهمیت است.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: بهره بری از ظرفیت پروتکل‌های لایه دوم
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: