ایلان ماسک:ادامه رکوداقتصادی تا 2024

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

ایلان ماسک:ادامه رکوداقتصادی تا 2024

ایلان ماسک اخیراً در توییتر خود گفته است که حدس می‌زند رکود جهانی تا بهار سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد. او می‌گوید رکود جنبه‌ مثبت هم دارد و آن این است که فعالیت شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند، متوقف می‌شود.

ایلان ماسک: رکود اقتصادی تا 2024 ادامه خواهد داشت

این میلیاردر مشهور پیش‌بینی خود را در واکنش به یکی از توییت‌های جدید بیلی مارکوس (Billy Markus)، هم بنیان‌گذار دوج کوین منتشر نموده است.

مارکوس در توییت خود به‌نوعی با مسئله رکود اقتصادی در سراسر جهان و آخرالزمان هسته‌ای شوخی نموده و بیان کرد:

آمارهای مربوط به همه‌گیری کرونا واقعاً پایین می باشند. تصور می‌کنم اکنون باید نگران رکود قریب‌الوقوع در سرتاسر جهان و آخرالزمان هسته‌ای باشیم.

آقای ماسک در واکنش به این توییت نوشت: «بسیار خوب می‌شود اگر بتوانیم یک سال کامل را بدون هیچ رویداد وحشتناک جهانی سپری نماییم».

وی در پاسخ به سؤال کاربری دیگر درباره رکود جهانی نوشت:این فقط یک حدس می باشد؛ اما احتمالاً [رکود جهانی] تا بهار سال ۲۰۲۴ ادامه داشته باشد.

هنگامی که از ماسک درباره شدت این رکود سوال کردند، پاسخ داد که بسته به وضعیت شرکت‌ها و عوامل درگیری با این موضوع، شدت رکود نیز می‌تواند متفاوت باشد.

وی دراین‌باره گفت:

تسلا و اسپیس ایکس در شرایط خوبی به سر می‌برند، اما شرایط بسیاری از شرکت‌ها این‌گونه نمی باشد. رکود جنبه مثبت هم دارند و آن این است که فعالیت شرکت‌هایی که نباید وجود داشته باشند، متوقف خواهد شد.

آخرین اخبار:

عنوان خبر: ایلان ماسک:ادامه رکوداقتصادی تا 2024
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: