استفاده ترکیه از رمزارزها برای پروژه انسان الکترونیکی

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

استفاده ترکیه از رمزارزها برای پروژه انسان الکترونیکی

آقای رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه، پیش از شروع نشست ملی بلاکچین، جزییات جدیدی در خصوص پروژه e-human که به کمک بلاکچین اجرایی خواهد شد، ارائه نمود.

ترکیه از  فناوری بلاکچین برای گسترش پروژه انسان الکترونیکی استفاده می‌کند

به نقل از کوین تلگراف، پروژه انسان الکترونیکی مبتنی بر فناوری بلاکچین خواهد بود تا خدمات، داده‌ها و قابلیت‌های مورد استفاده توسط سیستم را تحت حفاظت نگاه می دارد. امنیت و شفافیت، یکی از مزایای بلاکچین می باشد.

پروژه e-human علی‌رغم نام علمی تخیلی که دارد،‌ به عنوان مرکز خدمات دیجیتال عمل می‌نماید که در آن ریاست جمهوری ترکیه قادر خواهد بود داده‌های مربوط به خدمات و ابزارهای مربوط به شغل، تحصیلات از راه دور و جذب استعداد را اشتراک گذاری نماید.

دانش‌آموزان، فارغ‌التحصیلان و کارمندان دولتی قادر خواهند بود به فرصت‌های شغلی و کارورزی در بخش‌های دولتی و خصوصی دسترسی داشته و از گواهینامه‌های حرفه‌ای اطلاع کسب کنند و از نمایشگاه‌های شغلی برگزار شده در ترکیه و دیگر رویدادها و مطالب پورتال استفاده نمایند. پروژه e-human با هدف افزایش مشاغل و کمک به توسعه نیروی انسانی راه‌اندازی شده است.

داده‌های جدید وبسایت تحلیلی Chainalysis نشان داده است که ترکیه یکی از سریع‌ترین نرخ‌های پذیرش ارزهای دیجیتال در جهان را دارا است. شاخص پذیرش جهانی ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۲ نشان داد که ترکیه از نظر پذیرش کریپتو در بین ۲۰ کشور برتر قرار داشته است.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: استفاده ترکیه از رمزارزها برای پروژه انسان الکترونیکی
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: