اثرات آینده بازار سهام بر ارز دیجیتال

  934 (5/5)  

Your page rank:

با دید تئوری و تکنیکالی اکسپرت ها می توانند معامله انجام دهند. مسئله اساسی در رابطه با ربات های معامله گر این است که چگونه و برای چه چیزی از آن ها استفاده شود تا به صحیح ترین شکل ممکن معامله کنند. اکسپرت ها یا

اثرات آینده بازار سهام بر ارز دیجیتال

فعالان بازار در نگاه به ‌آینده، هم‌بستگی جاری بازار سهام و ارزهای دیجیتال را دلیل این امر می‌دانند که چشم‌انداز کوتاه‌مدت ارز بیت کوین خوش‌بینانه نخواهد بود.

اثرات آینده بازار سهام بر روی ارزهای دیجیتال

در حالی که شاخص بورسی نزدک (Nasdaq) شاهد بسته‌شدن اولین کندل هفتگی خود پایین‌تر از میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در چهارده سال گذشته بوده است، بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی این ریزش را با سقوط مربوط به بحران مالی جهانی در سال ۲۰۰۸ مقایسه نموده اند.

نیکلاس مرتن (Nicolas Merten)، بنیان‌گذار کانال یوتیوبی دیتادش (DataDash)، درباره این موضوع در پستی گفت:

شروع دو بازار نزولی و سقوط ۵۰ تا ۸۰‌درصدی پیشین در سال‌های ۲۰۰۰ و ۲۰۰۸ با یک نقطه عطف همراه بوده است. بیت کوین اما هرگز چنین شرایطی را تجربه نکرده ، بنابراین انتظار کاهش بیشتر قیمت را خواهیم داشت.

با وجود این، دیدگاه همه کارشناسان نسبت به روند کوتاه‌مدت بیت کوین نزولی نمی باشد. مثل فیلیپ سوئیفت (Philip Swift)، بنیان‌گذار لوک‌ اینتو‌ بیت‌ کوین (LookIntoBitcoin) که بیان نموده بود بازار نزولی کنونی تا پایان سال ۲۰۲۲ تمام خواهد شد.

 

آخرین اخبار:

عنوان خبر: اثرات آینده بازار سهام بر ارز دیجیتال
این گزارش خبری توسط تیم خبرگزاری فارکس اکشن گردآوری و در شماره منحصربفرد در آرشیو حقوقی این مجموعه ثبت شد.

فهرست مطالب:

تبلیغات منتخب :

فهرست مطالب: