آمــوزش بازارهــای مالـــــــــــــــــــی

  934 (5/5)  

Your page rank:

برگزاری دوره آمــوزش بازارهــای مالـــــــــــــــــــی توسط تیم بین المللی فارکس اکشن در دسترس عموم علاقه مندان و متقاضیان قرار گرفته است . فارکس اکشن بعنوان یک مرجع حرفه ای در بازارهای مالی و معاملاتی با تشکیل دوره های آمــوزش بازارهــای مالـــــــــــــــــــی جامع ترین و تخصصی ترین خدمات آموزش حرفه ای را به فعالان این عرصه ارائه میکند.

+ 0
رشتــــــه آموزشـــــــــی
+ 0
تیـــــم تحلیل و تـــرید
+ 0
میزبانی فعالان بـــــــازار
آموزش توسط اســـــاتید خبـــــره و باتجربه
آموزش کاربردی ترین مباحث و نکات طلایی
90000+ کــاربر در رویــدادهای علـــمی
مورد اعتماد 200 هزار کاربر و فعال در بازارهای مالی

برگزاری رویدادهای ویژه آمــوزش بازارهــای مالـــــــــــــــــــی توسط FXA

دوره آمــوزش بازارهــای مالـــــــــــــــــــی FXA

دستاوردهای ما در طول 17 سال حضور در بازارهای مالی
آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

آموزش تخصصی بازارهای مالــــــــــــــی

آموزش سرمایه گذاری در بازارهای مالی فارکس اکشن

بخش آموزشی مجموعه فارکس اکشن با هدف ارتقا سطح علمی تحلیلگران و معامله گران و سرمایه گذاران در بازارهای مالی ایجاد و راه اندازی شده است ، دوره های اموزشی در این مجموعه شامل بیش از 40 رشته و شاخه اصلی در بازارهای مالی و بیش از 300 رشته فرعی و زیر مجموعه میباشد که در قالب کلاس های آموزشی زنده و معاملات لایو گردآوری و در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است .

FOREX ACTION GROUP
لیست دوره های آموزشی فارکس اکشــــــــــــــــــــن

رویدادهای آموزشی پیشرفته در بازارهای مالی

آموزش پیشرفته فارکــــــــــس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا فارکس توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 34 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش فاندامنتال فارکــــــــــس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا فاندامنتال فارکس توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش طراحی سیستم معاملاتـــــــــی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا طراحی سیستم معاملاتی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 30 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

نکات طلایی بازار مالی و سرمــــایه گذاری

آموزش سرمایه گذاری در بازارهای مالی فارکس اکشن

در دوره های آموزشی که توسط تیم فارکس اکشن برگزار میشوند تمامی مباحث آموزشی بهمراه مثال های واقعی و تفسیر دقیق آنها بوده ، بطوریکه شرکت کنندگان بصورت عمقی مفاهیم را آموزش میبینند و برای ورود به بازار واقعی آماده میشوند . همچنین کلیه کلاس های آموزشی ارائه شده توسط تیم FXA تمامی نکات مهم را از پایه تا پیشرفته شامل می شوند ، همچنین کلیه دوره ها به شیوه تعاملی برگزار می شوند ، از طرفی بمنظور کنترل میزان یادگیری و گرفتن فیدبک از افراد ، آپشن هایی مثل ویدیو آموزشی ، جزوات آموزشی و آزمون در تمامی دوره ها انجام میشوند. روش آموزش در مجموعه فارکس اکشن کاملا خودمحور بوده و به افراد اجازه می دهد تا رویکردی فردی برای یادگیری داشته باشند. 

آموزش پیشرفته سنتیمنتــــــال

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا تحلیل سنتیمنتال توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش پیشرفته ایچیموکو

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا ایچیموکو توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش پیشرفته امواج الیــــــوت

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا امواج الیوت توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 24 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

فهرست مطالب:

رویداد ویژه بازار مالی و سرمــــایه گذاری

سرمایه گذاری حرفه ای در بازارهای مالی فارکس اکشن

رویدادهای ویژه آموزشی در مجموعه فارکس اکشن در قالب کلاس های آموزش ترمیک و آکادمیک ، سمینارهای بین المللی بازارهای مالی با حضور پیشکسوتان بازار ، اتاق های معاملاتی لایو ویژه اعضا تیم و هم چنین کورس های آموزش آنلاین و غیرحضوری میباشند . کلیه علاقه مندان میتوانند بمنظور کسب اطلاعات بیشتر ار تاریخ برگزاری رویدادهای مالی و سرمایه گذاری و شرایط اختصاصی هریک از طریق همین قسمت و بخش اطلاعیه ها اقدام نمایند ، همچنین کلیه متقاضیان میتوانند بمنظور شرکت در رویدادهای آموزشی و یا دوره های آموزشی این مرکز بصورت اینترنتی ثبت نام خود را نهایی و تکمیل نمایند .

تیم جهانی FXA از یکی از بهترین ارائه دهنده خدمات کمپلکس در بازارهای مالی و در سطح بین الملل میباشد که خدمات متنوعی از جمله ، طراحی سیستم معاملاتی ، کپی ترید ، معاملات الگوریتمی ، مشاوره سرمایه گذاری ، طراحی ربات تریدر فارکس و صرافی های ارز دیجیتال … را بصورت ویژه به حرفه ای های بازار ارائه میکند.

آموزش پیشرفته اکسپرت نویسی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا اکسپرت نویسی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 32 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش پیشرفته پرایس اکـــــشن

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا پرایس اکشن محض توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش کوچینگ مالــــــــــــــــــــی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا کوچینگ مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 70 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

بازار سرمایه چیستـــــــــــــــــــــــــــــــــ ؟

فعالیت در بازار سرمایه را بیاموزیم فارکس اکشن

بازارهای مالی و سرمایه گذاری ، سیستم مبادله ای هستند که سرمایه را از افرادی که به دنبال سرمایه گذاری هستند به سمت استفاده کنندگان سرمایه جاری میکنند . استفاده از سرمایه و منابع مالی میتواند برای اهدافی همچون تامین مالی پروژه ها یا فعالیت های تجاری مختلف و … باشد . یادگیری بازارهای مالی و سرمایه برای همه ضروری است . با این حال، یادگیری نحوه فعالیت در بازارهای سرمایه یک کار پیچیده است، زیرا عملکرد بازارهای سرمایه و تحلیل پذیر بودن هر یک با دیگری متفاوت است.

بازارهای مالی و سرمایه گذاری انتقال پول بین دو طرف را به نحو موثری تسهیل می کنند و این ویژگی بعنوان حیاتی ترین عملکردی است که به اقتصاد مبتنی بر بازار اجازه می دهد در طول زمان رشد و پیشرفت کند. بطور کلی بازار سرمایه به 5 قسمت تقسیم میشوند:

آموزش معاملات الگوریتمی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا معاملات الگوریتمی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 32 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش هوش مالـــــــــــــــــــی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا هوش مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش پیشرفته فین تـــــــــک

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا فین تک توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

ثبت نام آزمون بین الملی بازار سرمایـــــــــه

اخذ گواهینامه بازارهای مالی فارکس اکشن

با شرکت در دوره های آموزشی بازار مالی در مجموعه FXA شما قادر به اخذ یکی از معتبرترین گواهینامه های جهانی از سازمان FXA اروپا خواهید شد ، شرکت کنندگان پس از اتمام دوره های آموزشی بازار سرمایه متناسب با رشته و سطح انتخابی در آزمون بین المللی شرکت نموده و در نهایت پس از کسب حد نصاب نمره ، گواهینامه بین المللی دریافت میکنند .

گواهینامه اعطا شده در این مرکز بصورت انحصاری و تنها توسط کمپانی FXA بعنوان نماینده در منطقه خاورمیانه صادر و به کاربران و شرکت کنندگان در دوره های آموزشی بازارهای مالی در این مجموعه اعطا میگردد. لازم به ذکر است هزینه صدور و شرکت در آزمون معادل با 130 یورو بوده که برای مرتبه اول این مبلغ توسط مجموعه پرداخت میشود و متقاضیان میتوانند بدون پرداخت هزینه در آزمون شرکت نمایند.

آموزش تحلیل بازار ارز

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بازار ارز توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش تحلیل بازار مسکــــــن

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بازار مسکن توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش تحلیل بازار طـــلا و سکــــه

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بازار سکه و طلا توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

آموزش سطـــــــح بالا در حوزه سرمایه گذاری

مرکز آموزش فوق تخصصی فارکس اکشن

تیم FXA بعنوان یک مرجع آموزش عالی در حوزه امور مالی و سرمایه گذاری به بیش از 170000 نفر را در کارنامه خود دارد . تیم فارکس اکشن مجموعه کاملی از آموزشهای تخصصی و پیشرفته ، و خدمات ویژه را به عموم افراد حقیقی ، سازمانی  در سراسر جهان ارائه می دهد.  این گروه متشکل از 233 نفر متخصص ، تحلیلگر ، معامله گر ، سرمایه گذار است که بصورت غیر متمرکز خدمات تحقیق ، توسعه و آموزش را در زمینه بازارهای مالی و سرمایه گذاری به عموم  ارائه میکند.

خدمات آموزشی فارکس اکشن در زمینه بازار مالی به شما امکان می دهد تصمیم گیری خود را در بازارهای سرمایه همچون سهام ، ارز ، فارکس و …. بهبود ببخشید.

آموزش پیشرفته ارز دیجیتــــــال

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا ارز دیجیتال توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش ماینینگ و استخراج رمزارز

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا ماینینگ و استخراج رمز ارز توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش تعمیرات ماینــــــــــــر

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا تعمیرات ماینر توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 22 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری

آموزش آنلاین بازارهای مالی و سرمایه گذاری

مرکز آموزش آنلاین بازار سرمایه فارکس اکشن

دوره های آموزش آنلاین بازارهای مالی توسط تیم FXA تحت بستر اینترنت و غیر حضوری برگزار میشوند . خواه هدفتان دستیابی به استقلال مالی، درک نحوه تخصیص دارایی برای بازنشستگی ، فعالیت های حرفه ای در حوزه بانکداری یا سرمایه گذاری باشد، دوره های آموزش آنلاین می توانند به شما کمک کنند تا توانایی های مالی خود را ارتقا دهید. طیف گسترده ای از دوره های آموزشی از مقدماتی و پیشرفته وجود دارند که از نظر مدت زمان، بازار هدف و تخصص متفاوت هستند مانند دوره های آموزش آنلاین مدیریت پورتفولیو ، آموزش آنلاین بازارفارکس ، آموزش آنلاین متدهای تحلیلی و معامله گری ، آموزش بازار مسکن و طلا و …

شما با شرکت در دوره های آموزش آنلاین بازار سرمایه میتوانید متناسب با بازار هدف خود از بین بیش از 70 رشته ، تخصص مورد نظر خود را انتخاب نموده و در دوره های آموزشی این مجموعه بصورت غیر حضوری شرکت نمایید.

آموزش ساخت و عرضه توکن بلاکچین

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا ساخت و عرضه توکن ارز دیجیتال توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش برنامه نویســــــی MQL4

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا برنامه نویسی MQL4 توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 30 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش برنامه نویســــــی MQL5

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا برنامه نویسی MQL5 توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 30 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش CFA سطـــــــــح 1

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا CFA سطـــــــــح 1 توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 34 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش CFA سطـــــــــــح 2

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا  CFA سطـــــــــح 2 توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 36 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش CFA سطــــــــــــح 3

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا CFA سطـــــــــح 3 توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 38 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش دلالی و واسطه گـــــــــری

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا دلالی و واسطه گری توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 26 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش مدیریت ریسک در بازار

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا مدیریت ریسک در بازار سرمایه توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 20 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش مدیریت سبد سهــــــــام

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا مدیریت سبد سهام توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش جامع بورس ایـــــــــران

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا بورس ایران توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش پیشرفته تحلیل تکنیکال

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا تحلیل تکنیکال پیشرفته توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 28 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش تحلیل بنیادی بورس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا تحلیل بنیادی بورس ایران توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 36 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش نوسانگیری در بورس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا نوسانگیری در بورس توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش سرخطی بورس ایـــــران

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا سرخطی بورس ایران توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش فیلتر نویســـــــــــــــی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا فیلترنویسی در بورس ایران توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش تحلیل روانشناسی بازار

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا روانشناسی بازار سرمایه توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش معاملات اسکالپ فارکس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته  معاملات اسکالاپ در بازار فارکس توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 24 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش هوش مالیاتی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا هوش مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 20 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش هوش هیجانی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا هوش هیجانی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 18 ساعت آموزش کاربردی و تخصصی برگزار میشود.

آموزش معاملات اسکالپ فارکس

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا آموزش معاملات اسکالاپ در بازار فارکس توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 24 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

آموزش هوش مالیاتی

دپارتمان آموزش سطح بالا فارکس اکشن

برگزاری دوره آموزش پیشرفته و سطح بالا آموزش هوش مالی توسط تیم تحلیلی و معاملاتی FXA در طول مدت 20 ساعت آموزش کاربردی و عملی برگزار میشود.

FOREX ACTION CERTIFICATE
سوالاتــــــــــــ مرتبط با آموزش بازارهای مـــــــالی

فعالیت حرفه ای در بازار سرمایه

الزامات اوليه براي آموزش بازارهای مالی و سرمایه گذاری چیست؟

برای فعالیت در بازارهای مالی و سرمایه گذاری و قبل از ورود به این بازار میبایست روحیه و علاقه کافی برای ورود به بازارهای مالی را داشته باشید ، شما همچنین میبایست روزانه حداقل 4 ساعت وقت آزاد برای تحلیل ، معاملات و سرمایه گذاری بازار هدف داشته باشید.

نحوه ثبت نام در دوره های آموزش بازارهای مالی چگونه است؟

بمنظور ثبت نام دوره های آموزش بازار مالی میتوانید از طریق همین بخش و قسمت ثبت نام ، برای شرکت در دوره های آموزشی و ثبت نام اقدام نمایید.

درباره اساتید و مدررسان مجموعه فارکس اکشن ؟

مدزسان و اساتید فارکس اکشن متشکل از یک تیم متخصص از تحلیلگران ، سرمایه گذاران و تریدرهای داخلی و خارجی که حداقل دارای 10 سال سابقه قعالیت حرفه ای در بازارهای مالی هستند.

نحوه برگزاری دوره های آموزش بازار مالی چگونه است؟

برای ثبت نام در دوره های آموزش بازارهای مالی میتوانید در دوره های حضوری ، آنلاین و یا آفلاین شرکت نمایید .

هزینه ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی بازار مالی چقدر است؟

شهریه دوره های آموزش حرفه ای با توجه به رشته تخصصی مورد نظرتان از 300 دلار تا 3000 دلار متغییر میباشد .

طول مدت دوره های آموزشی بازار مالی چقدر است؟

با توجه به رشته انتخابی طول دوره های آموزشی از 20 روز تا 60 روز متغییر میباشد.

نحوه دریافت سرتیفیکیت آموزش بازارهای مالی چگونه است؟

پس از سپری گردن دوره های آموزشی در فیلد مورد نظرتان و کسب نمره قبولی در آزمون بازار سرمایه، سرتیفیکیت صادر و به آدرس پستی متقاضی ارسال میگردد.

مدارک لازم برای ثبت نام در دوره های آموزش بازار مالی چیست؟

بمنظور ثبت نام در دوره های آموزش بازار مالی ارائه یک مدرک شناسایی و یا پاسپورت معتبر برای افراد غیر مقیم الزامی است .

چه رشته هایی آموزشی در حوزه بازار مالی وجود دارد؟

آموزش بازارهای مالی در بیش از 300 رشته تخصصی شامل انواع متد و سبک های تحلیلگری ، معامله گری ، سرمایه گذاری ، بازارهای سرمایه گذاری بومی و سهام ، مارکت های مرتبط با کالا ، CFA و …. میباشند.

 

هزینه ثبت نام و شرکت در دوره های آموزشی بازار مالی چقدر است؟

آموزش بازارهای مالی در بیش از 300 رشته تخصصی شامل انواع متد و سبک های تحلیلگری ، معامله گری ، سرمایه گذاری ، بازارهای سرمایه گذاری بومی و سهام ، مارکت های مرتبط با کالا ، CFA و …. میباشند.